RSS

Welcome readers :)

forget yesterday, live for today, tomorrow will take care of its self

Pages

31 December 2010

Yang Terakhir Bagiku ...

Selamat Tinggal Dunia Blog . Sobsobsob .

Assalamualaikum kepada semua pembaca and yang dah ikut blog yang entah pape ni . Saya(lebih formal hehe) , Anis Syafiqah Binti Sahdon pemilik tunggal blog ni ingin mengundur diri buat sementara waktu . Terlebih dahulu saya nak ucapkan thanks banyak2 kat you all yang dah jadi my follower . THANKS AGAIN ! *nak menangis rasa . huhu . Kepada yang dah support i untuk buat blog ni ,Cik Amiera  kalau takde kau beb aku takda nya nak berkecimpung dalam arena ni . cewah :)

Pengunduran diri buat sementara ni adalah disebabkan beberapa faktor yang akan menentukan masa depan saya . Kepada you all , saya nak mintak satu je jasa baik you all untuk mendoakan saya berjaya dengan cemerlang dalam sebuah peperiksaan yang bagi saya teramatlah penting . sobsobsob . Tacing maa ! HAHA

Saya akan menduduki peperiksaan SPM pada tahun ni . Hey hey ! saya baru 17 tahun laa pada 15 Mac 2011 . What ??!!! ya laa , baru 17 maa . ta lah tipu punya . Ni adalah yang benar dari benar-benar belaka . Saya baru berusia 17 tahun ye akak-akak and abang-abang yang kebanyakkan nya ikut blog saya ni . hehe . Adik di sini . CHOP! adik ke ? Saya di sini ingin menyusun beberapa puluh jari yang ada termasuk jari kaki(buat loyar buruq naa,hehe) memohon maaf la kan jika disepanjang penglibatan saya dalam dunia blogging ni ada mengecilkan hati kalian semua .

(BETUL-BETUL MACAM KARANGAN NI ! HAHA) 

Maybe for this year , tak da lagi entry-entry mengenai kehidupan saya sebagai seorang manusia dibumi ciptaanNYA . Saya akan lebih fokus dengan study , kelas tambahan , segala ceramah dan motivasi di sekolah . Haha , i'm only students at school . OMG ! Kalau sempat and memang masa tu saya teramatlah free and mendapat sedikit ketenangan saya akan buat BW di blog-blog you all semua . For sure saya akan rindu and teramatlah rindu dengan coretan korang semua . 


InsyaAllah bila semuanya sudah selesai , saya akan mulakan berblogging semula . Mungkin dengan wajah yang baru .Pada usia yang lebih matang , mungkin 18++ . Hehe. Itu semuanya pada masa hadapan . Kita hanya mampu merancang , Allah yang menentukan segalanya . Tak gitu ? hehe

Sekali lagi , sebelum saya mulakan hidup biasa sebagai seorang pelajar sekolah saya dengan rasa rendah hati dan rendah diri yang dah sememang nya rendah . Ingin memohon you all semua mendoakan kejayaan saya serta rakan yang lain , kerana ia menentukan masa depan kami :) Terlebih dahulu , saya ucapkan bermillion-million ucapan terima kasih (huh ! hiper betul) 

**************************** YANG TERAKHIR BAGIKU :)****************************
*tatapan akhir 2010* :)

*byebye semua , i will me all ofyou* ;)

p/s : Terima kasih semua ! Wish me Luck ! Doa kalian yang akan mengiringi pemergianku untuk berjuang :) ceewaah !

13 penilaian:

SAPIK NAPI said...

=(

TunTeja said...

sedihnye.takpe.pentingkan yang lebih penting tau.gd luck! :)

Selikat Coklat Berbicara said...

@capex_apex : huhu

@tunteja : huhu . thanks sis :) i'll miss you !

Unknown said...

DAH BERLATIH WAT KARANGAN KER..HOHO

Blog Eazy Izzuddin said...

gud luck!
ada masa tu curi2 la update...
;)

Solihin Zubir said...

hehe.. xpe2.. utamakan pelajaran dlu..
anda masih muda..
masih byk masa utk jd blogger hebat.. hehe..
gudluck! all da best!

Selikat Coklat Berbicara said...

@aim : hehe , tengah dalam proses ni . :)

Selikat Coklat Berbicara said...

@eazy izuddin : hehe , thanks :) ambooiii , ish ! susah ni kalau dah ada org support . HAHA XD

Selikat Coklat Berbicara said...

@solihin zubir : blogger hebat ?! HAHA . tak tersenarai pon . hehe . neway , thanks yaa :)

shamanarif said...

selamat malam

datang ziarah kawan yang saya follow

Selikat Coklat Berbicara said...

@cool boy : yeah :) thanks

Anonymous said...

yei!!!!anis...!! wahh ada blog!!?? nice blog... im. muhamad afiq hamizan norizan....hihhhii.,.. kenAL??

Selikat Coklat Berbicara said...

@PRODAS : muhamad afiq ?! ohh ! HAHA ! HP !!! waaa !! hehe . segan pulak terjumpa blog anis ni ! haishh ! kenal sgt ! student famos amos ta ?! HEHE !!