RSS

Welcome readers :)

forget yesterday, live for today, tomorrow will take care of its self

Pages

19 December 2010

aku buntu !! perlu bantuan !

setelah beberapa lama dan ketika , siang dan malam  , jam dan minit , minit dan saat . aku telah kekeringan idea untuk mencoret di kertas ini . otak aku seolah-olah beku sperti sudah ditinggalkan lama dikutub utara . aku buntu ! pening  ! meracau dan sebagainya ! segala idea idea aku yang tip top sepanjang percutian aku telah tertinggal diruang lobby tempat tinggal aku ! dammm . what should i do ??

aku buntu ! idea aku tertinggal disana kesemuanya ! aku sudah tidak ada wang untuk pergi kesana semula . banyak idea yang mencurah2 semasa aku bercuti kat sana . tapi semua hilang , lesap , gone entah kemana perginyer . mungkin salah aku kerana tidak memangga atau mengunci idea idea berkenaan .

aku hanya bercuti di Pangkor Island , Malaysia . tak jauh , dekat je (tu pon nak kecoh!) haha . tapi disebabkan jaringan internet disana sangat lembab dan basah sperti siput di pantai , dan sperti lumut lumut jijik dibatu . aku buntu ! aku hanya melakukan aktivit biasa tanpa kesronokan kerana terlalu memikirkan idea untuk dishow off kepada you all . *giler !

aku PERLU IDEA ! AKU BUNTU ! HELP MEE !!!


aku stress !!!!

p/s : you all tolong laaa ! pleaaaseee ;)

0 penilaian: