RSS

Welcome readers :)

forget yesterday, live for today, tomorrow will take care of its self

Pages

30 April 2012

Bende or Perkara yang aku tak suka (PART 2)

Sambungan dari entry yang INI

  1. Tak suka menunggu dan ditunggu . Kalau ada kengkawan yang tengah tunggu aku bersiap or beli barang ke aku suruh diorang jalan dulu. Peace :)
  2. Tak suka bau orang buat burger tapi suka makan burger and tak suka bau sayur tumis tapi suka makan sayur tumis. Ni semua gara-gara bau asap yang menusuk ke hidung and buat saya terSEDAK ! wooo, PERIT
  3. Tak suka dengar lagu KUAT-KUAT . Sakit telinga akak tau !
  4. Tak suka bila kita senyum kat orang orang tak nak senyum kat kita balik. SENYUM KAN SEDEKAH :)
  5. Tak suka dengan orang yang suka memperkecil-kecilkan and mempertikaikan penampilan seseorang. Biarlah dia , AWAK tu bagus sangat ke ? haaaa..
  6. Tak suka TENGOK CERITA HANTU ! kihkihkihkih
  7. Tak suka MAKAN SAMBAL BELACAN . *puan mama cakap anak jawa celup . HAHA
  8. Tak suka kene panas . hehehe . Bajet puteri lilin BLUWWEKKK :p
  9. Tak suka dengan customer yang mintak harga beg murah esp chinesse . ggrrrr! 
  10. Tak gemar(elok sikit bahasa) dengan couple ye COUPLE yang suke meleset-leset dgn bf or gf diorang di khalayak ramai. BELUM SAH tahu . Ish ish ish
Peace :) Ni jela kot bende or perkara yang aku tak suka kang tulis banyak banyak makin ramai la tak suka dengan saya. Jangan benci or tak suka saya tau. SAYANG you alls ! 

2 penilaian:

NazrynFauzi said...

Peh bau tumis ngn burger ar sdap.. HAHA

Selikat Coklat Berbicara said...

@TIKE > sedap memey ar sedap tapi sakit hidung leeyy .